דיקור סיני לכאבי גב

 

דיקור סיני לכאבי גבכמעט כל אחד מאיתנו סבל או יסבול בעתיד מכאבי גב. באמצעות דיקור ופעילות גופנית נכונה מטפלים ומונעים כאבי גב. דיקור סיני לכאבי גב הינה שיטה יעילה, היות והיא מביאה להפחתה משמעותית בכאבים כרוניים ואקוטיים כאחד. במקרים רבים ניתן לראות שיפור כבר לאחר הטיפול הראשון.

שם האבחנה בעברית: כאבי גב

שם האבחנה באנגלית: Back Pain

 

סיבות לכאבי גב

התכווצות שריר

דלקת בשריר או ברצועה

קרע בשרירים או ברצועה

לחץ על עצב עקב בלט דיסק / פריצת דיסק

 

יעילות הטיפול באמצעות דיקור סיני לכאבי גב

דיקור סיני נחשב היום לשיטת טיפול יעילה מאוד לכאבי גב, במקרים רבים רואים שיפור כבר אחרי  מספר טיפולים ראשונים. כמות הטיפולים תלויה בסיבות שגרמו לכאבי הגב, בחלק מהמקרים ישנה הקלה משמעותית בכאבים אחרי מספר טיפולים בודדים, אך לפעמים הטיפול מצריך סדרת טיפולים ארוכה יותר.

איך מתבצע דיקור סיני לכאבי גב?

טיפול מתחיל מאבחון המטופל, בפגישה הראשונה אני עושה אבחון מעמיק: בודק את מיקומו של הכאב, כמה זמן הוא קיים ואיך הוא התפתח.  שואל את המטופל אם הוא מרגיש הקלה או החמרה לאחר תנועות מסוימות. משתדל להבין מה הם הגורמים לכאבי גב ואיך לטפל בהם.

לאחר האבחון והבנת הסיבות לכאבי גב מתחיל שלב הדיקור, שבו אני מכניס מחטים סטריליים לנקודות המתאימות. מיקום וכמות המחטים תלוי בסיבות לכאב ומיקומו.

בדרך כלל טיפול מתבצע במצב שכיבה, אך אפשר לעשות אותו גם בישיבה. משך טיפול ממוצע הוא כ-45 דקות, טיפול הראשון יחד עם אבחון יכולים להימשך מעל שעה.

 

למה דיקור סיני?

  • טיפול יעיל
  • לרוב מרגישים שיפור כבר אחרי הטיפולים הראשונים.
  • טיפול ללא תופעות לווי

 

איפה ניתן לקבל טיפול בכאבי גב?

דיקור לכאבי גב בתל אביב

דיקור לכאבי גב ברמת גן

דיקור לכאבי גב בגבעתיים

דיקור לכאבי גב ברמת אביב

דיקור לכאבי גב בהרצליה

דיקור לכאבי גב בפתח תקווה